پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: عصر بازاریابی، تالیف جرمی کوردی، و ترجمه‌ی دکتر احمد روستا، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و فرانک صالحی، و پیشگفتاری از پرویز درگی از سوی انتشارات بازاریابی و با قیمت ۱۵ هزار تومان چاپ و منتشر شد.

عصر بازاریابی ترجمه دکتر احمد روستا

عصر بازاریابی یکی از ارزشمندترین منابع برای کسانی است که می‌خواهند با پیشینه‌ی بازاریابی آشنا شده، چگونگی توسعه‌ی عوامل و عناصر کلیدی بازاریابی را در صد سال گذشته بدانند و جهتگیری آن برای آینده را بیایند.

این کتاب اغلب موضوعات و زمینه‌های مرتبط با بازاریابی را در سه زمان گذشته، حال و آینده توسط اندیشمندان و نظریه‌پردازان گوناگون مورد بررسی قرار می‌دهد و در هر بخش به نکات آموزنده‌ی زیادی اشاره می‌کند.

مطالعه‌ی این کتاب می‌تواند دانش و معلومات تخصصی افراد را بهبود بخشد و آنها را برای رقابت آینده آماده کند.

آنچه در این کتاب از زبان برجستگان بازاریابی می‌خوانید:

• درآمدی بر عصر بازاریابی
• بازاریابی راهبردی
• بخش‌بندی بازار
• نوآوری
• بازاریابی دیجیتالی
• گسترش فروش و کسب‌و‌کار
• مدیریت ارتباط با مشتری
• برندآفرینی
• تبلیغات
• روابط عمومی
• بازاریابی درونی
• بازاریابی و پایداری
• بازاریابی اجتماعی

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 275665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha